موسوی: دوست دارم کنار مجیدی بازی کنم

مهاجم تیم استقلال گفت: قلعه نوعی بهترین تصمیمات را برای استقلال می گیرد و من اعتراضی به او ندارم

سید ایمان موسوی درباره وضعیت خود، اظهارداشت: شرایط خیلی خوبی دارم و اعتماد به نفسن بسیار بالاست و منتظر فرصت هستم تا خودم را در ترکیب استقلال نشان دهم. قلعه نوعی همیشه بهترین تصمیمات را برای استقلال می گیرد. من از نظر فنی آماده هستم و در انتظار اعتماد سرمربی تیم. وی ادامه داد: من برای بازی کردن به استقلال آمده ام اما اگر تا پایان فصل هم بازی نکنم از دست کسی ناراحت نمی شوم. استقلال مربیان بزرگی دارد و آنها صلاح تیم را می خواهند. موسوی در پایان گفت: دوست دارم در ترکیب استقلال کنار فرهاد مجیدی بازی کنم. تا حالا فقط یک بار کنار هم بازی کرده ایم که 10 دقیقه بود است. در آن بازی آقا فرهاد هنوز آماده نشده بود و من هم شرایط خوبی نداشتم اما امیدوارم در اوج آمادگی کنار هم بازی کنیم



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: موسوی , مجیدی , فرهاد , فرهادمجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.